10 paprastų būdų priversti odą spindėti + 3 patarimai atkakliausioms!


10 paprastų būdų priversti odą spindėti + 3 patarimai atkakliausioms!

Mūsų veido oda – tai tarsi veidrodis, parodantis vidinius susirgimus, poilsio trūkumą, netinkamą mitybą. Dažnai galime pastebėti alkoholiu bei rūkalais piktnaudžiaujančio žmogaus veido odos išskirtinumą: paraudusi ar papilkėjusi, suglebusi, praradusi spindesį oda.  Veido oda taip pat įspėja apie galimus virškinimo ar inkstų sutrikimus. Taipogi, veide įsirėžia streso, nuovargio, įtampos raukšlės, sausi plotai ar priešingai, ypatingai gausus riebalų išsiskyrimas. Tačiau ne tik vidiniai, bet ir išoriniai veiksniai lemia veido odos būklę. Netinkama priežiūra gali sukelti gausybę nemalonumų. Tačiau tam užkirtus kelią ir pakeitus įpročius, galime prisidėti prie skaistėjančios veido odos. Štai keletas patarimų, kaip greitai pakeitę kai kuriuos kasdienius įpročius, galime turėti teigiamos įtakos veido odos būklei. O pačioms atkaklausioms ir nusiteikusioms imtis veido odos gražinimo iš esmės, pridedame dar keletą patarimų!

Būtina pašalinti makiažą

Tai taisyklė numeris vienas. Labai svarbu kas vakarą nuo veido odos pašalinti makiažo, dulkių, prakaito likučius bei odą sudrėkinti. Lygiai taip pat svarbu odą švelniai nuprausti ryte. Oda naktį regeneruojasi, reiškia – intensyviai darbuojasi. Tuo metu ji išskiria daugiau riebalų, šalina toksinus. Ryte viską būtina kruopščiai nuprausti ir odą sudrėkinti. Šiuo metu galima rasti gausybę tam tinkančių priemonių, svarbu išsirinkti pagal savo odos tuometinę būklę. Keičiantis sezonams bei kintant odos būklei, gali tekti prausiklį keisti. Niekada nepraleiskite šio žingsnio, kuris veda tiesiu keliu link skaisčios, švarios odos.

Drėkinamoji kaukė

Nesvarbu, kokia odos būklė, ją būtina drėkinti. Jeigu kamuoja gausus riebalų išsiskyrimas tai nereiškia, kad odai pakanka drėgmės. Riebalai nėra lygu drėgmė. Sebumo gamyba gali suaktyvėti būtent dėl drėgmės trūkumo – oda taip mėgina kovoti su sausėjimu. Palepinus odą bent kartą per savaitę drėkinamąja kauke gali tikėtis akivaizdaus rezultato.

Šveitimas

Veido oda sudaryta iš keletos sluoksnių. Visi sluoksniai atsinaujina per 28 dienas. Tačiau viršutinis sluoksnis, kuris vienintelis yra veikiamas odos šveitimo metu, atsinaujina kas tris dienas. Todėl šveičiant veido odą bent kartą per savaitę galime pastebėti teigiamų pokyčių: skaistesnė, švaresnė, lygesnio reljefo bei atspalvio veido oda.

Vanduo

Šį patarimą greičiausiai sutiksime kiekviename įraše apie sveiką gyvenimo būdą, sportą, plaukus, kūno bei veido odą. Žmogaus kūno didžiąją dalį sudaro vanduo. Tam, kad visi kūno organai, oda, raumenys, procesai tinkamai funkcionuotų, žmogus turi palaikyti tinkamą drėgmės lygį. Taip lengviau įsisavinamos maistinės medžiagos, šalinami toksinai, puikiai veikia virškinimo sistema. Jau supratote, kad puikiai veikiant šiems procesams, odai kyla mažiau nesklandumų. Daugiau vandens – daugiau sveikatos. Tik viskas su saiku! Per didelis vandens kiekis gali iš kūno išplauti druskas bei sutrikdyti inkstų veiklą.

Kuo rečiau liesti veido odą

Dažnai liečiant veido odą, ant jos pernešame įvairiausius nešvarumus. Rankomis liečiame įvairius paviršius, kurie dažnai būna nešvarūs. Net plika akimi nebūtina matyti nešvarumų, kad šie, patekę ant veido, sukeltų uždegimą ar paskatintų porų kimšimąsi. Taipogi, būtina vengti liesti ar pažeisti spuogus – tokiu atveju užkratas pasėjamas po didesnį veido plotą ir sukelia problemos paaištrėjimą. Nors prisilietimai žmogui labai svarbūs, tačiau veidą liesti patartina tik švariomis rankomis.

Atsargūs eksperimentai

Internete gausu patarimų, kaip namuose pasigaminti naminių veido odos priežiūros priemonių. Dažnai šios priemonės, dažniausiai – kaukės, iš tiesų būna veiksmingos, tačiau reikėtų atsargiai eksperimentuoti. Kai kurie ingredientai gali sukelti stiprias alergijas, niežėjimą, paraudimą, net nudegimą.

Švelnus pagalvės užvalkalas

Ar kada susimąstėte, kad pagalvės užvalkalas gali turėti įtakos veido odos būklei? Šiurkštus, nemalonaus audinio užvalkalas gali sukelti mikro įtrūkimų ir pernešti nešvarumus nuo vieno spuogelio į didesnį odos plotą. Sakoma, kad įtakos turi natūralaus šilko užvalkalai. Šie suteikia odai vėsumo, o plaukams spindesio.

Plauti šepetėlius

Ar reikia priminti, kad veido šepetėlius būtina dažnai plauti? Ypač tai labai svarbu skystų priemonių makiažo šepetėliams. Skysčių turinčiose priemonėse bakterijos kaupiasi greičiau. Priemonės, patekę ant šepetėlių ir sureagavę su oru, pradeda greičiau gesti. Juk nenorime sugedusios priemonės likučiais liesti savo skaistėjančios veido odos? Šepetėlių plovimui galima įsigyti specialias priemones arba naudoti įprastą šampūną ar muilą.

Veido rankšluostis

Veidui rekomenduojama naudoti atskirą rankšluostį. Tačiau kas kartą jį panaudojus, vertėtų gerai išdžiovinti. Drėgnose terpėse greičiau veisiasi bakterijos, kurias pernešus ant odos, jos sukelia uždegimus. Rankšluostį rekomenduojama rinktis švelnų, nes jo paskirtis nėra atlikti papildomą šveitimą. Šiurkštus rankšluostis gali pažeisti jautrias veido odos vietas, spuogus bei pernešti bakterijas į didesnį veido odos plotą.

Veido masažas

Reguliariai lepinant veidą masažu, oda akivaizdžiai atsigauna. Ji įgauna elastingumo, susilygina jos spalva. Verta pasirinkti kokybiškus aliejus, kurie ne tik leis sklandžiai atlikti procedūrą, bet tuo pačiu odą maitins ir suteiks vitaminų. Veido masažą galima atlikti įvairiomis technikomis, svarbu odos nepažeisti, netampyti. Šios procedūros įvedimas į grožio ritualus taip pat padės sumažinti raukšlių gylį, o naudojamus aliejus pernešti į gilesnius sluoksnius.


O štai keletas žadėtų patarimų toms, kurios nori iš esmės kovoti su nedžiuginančia veido odos būkle. Kimbam į darbus!

Daugiau daržovių, mažiau perdirbto maisto

Nepaslaptis, jog sveika mityba yra geros savijautos ir išvaizdos pagrindas. Atsisakius perdirbto, visiškai nenaudingo, nors ir gomurį džiuginančio maisto bei  jį pakeitus šviežiomis daržovėmis, uogomis, košėmis, vaisiais, suteiksime daugiau energijos ir vitaminų kūnui bei odai. Su akne kovojusių žmonių pirmas patarimas – jokio perdirbto maisto, pieno produktų. Tad lengva pasakyti, kiek sunkiau padaryti – po truputį keičiame mitybą.

Sportas

Pasirodo, sportas turi teigiamos įtakos mūsų veido odai! Sportuojant išskiriame gausų kiekį prakaito, per kurį iškeliauja įvairūs nešvarumai, toksinai, šlakai. O tai reiškia, kad šių šalinimo produktų per veidą išskiriame kur kas mažiau. Esame girdėję posakį, kad veidą beria, nes valosi organizmas. Tame iš tiesų yra tiesos. Tačiau vąlymosi procesą galime paspartinti prijungę mėgstamą sportą.

Poilsis

Poilsis kaip ir sveika mityba bei vanduo yra be galo svarbus žmogaus bendrai savijautai bei išvaizdai. Pavargusios akys, pajuodę paakiai, nusvirę lūpų kampučiai byloja apie įtampą, stresą, poilsio trūkumą. Pakankamas kiekis miego reiškia, jog oda turi daugiau laiko regeneruotis (atsinaujinti), save gydyti. Todėl būtina skirti laiko sau, pailsėti, išsimiegoti, save apdovanoti už puikų kitų žingsnių įgyvendinimą.

Sąrašą būtų galima tęsti, tačiau svarbu pradėti mažais žingsneliais ir stebėti rezultatą. Išsirinkite tai, kas atrodo greičiausiai pritaikoma ir pradėkite kelionę link skaisčios, švarios, sveikos odos tuoj pat!

Nuotrauka: http://drreedward.com/wp-content/uploads/2014/10/clearskin.jpg